.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور روح الله حسينيان در گرگان كليد خورد ؛
آغاز جلسات انتخاباتي جبهه پايداري در شمال كشور / "جواب انحرافي كوچك زاده به سوال انحرافي يك اصلاح طلب"
در تداوم نشست های غیر رسمی نامزدهای انتخاباتي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از ماههای گذشته آغاز شده است و کاندیدای احتمالی انتخابات پیش رو سعی در یارگیری های وسیع خصوصا در میان نخبگان نموده و سعی دارند ...
آغاز جلسات انتخاباتي جبهه پايداري در شمال كشور / "جواب انحرافي كوچك زاده به سوال انحرافي يك اصلاح طلب"

در تداوم نشست های غیر رسمی نامزدهای انتخاباتي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از ماههای گذشته آغاز شده است و کاندیدای احتمالی انتخابات پیش رو سعی در یارگیری های وسیع خصوصا در میان نخبگان نموده و سعی دارند تا با ایجاد موج های تبلیغاتی شروع مناسبی را برای یک رقابت سنگین داشته باشند .

اولين همايش جبهه پايداري انقلاب اسلامي در استان گلستان عصر پنجشنبه با حضور جمعي از مسئولين اين جبهه در محل مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) شهرستان گرگان برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: نباید در راس جبهه پایداری افرادی باشند که در حوادث انتخابات ۸۸ موضع جانبدارانه ای نسبت به فتنه ایجاد شده داشتند،کسانیکه رویه اشرافگرایی دارند و به بیت المال دقت نمی کنند نباید در راس قر ار بگیرند.

حجت الاسلام روح الله حسینیان در این همایش اظهار داشت: جبهه پایداری نیز در راستای هدف و کار نخبگان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: نخبگان باید مسئولیت هدایت جامعه را به سوی خیر و امر به معروف و نهی از منکر بپذیرند.

وی افزود: هیچ کس از دغدغه آرام ناراحت نمی شود اینکه نماز بخوانیم و روزه بگیریم و کار با جمعه نداشته باشیم، این اسلام آمریکایی است.

حسینیان اذعان داشت: مبانی اسلام آمریکایی با مسئولیت های اسلامی و دینی ما سازگار نیست و نمی شود جامعه را به حال خود رها کرد.

وی تصریح کرد: همواره باید یک گروه پیشتاز وجود داشته باشد و هشدارهای به موقع را به جامعه انتقال دهد تا اجازه ندهند که اشرافیت و کسانی که به حکومت به چشم طعمه نگاه می کنند، به حکومت برسند و آن را طبق امیال خود اداره کنند.

حسینیان افزود: ما طی ۸ سال جنگ تحمیلی دیدیم که پیوسته ارزشهای دینی ما مورد تاخت و تاز قرار می گرفت، اگر علما جلو می آمدند و اجازه این کار را نمی دادند این تجربه در پرونده ما نبود.

وی ادامه داد: وقتی انحرافات را دیدیم باید از جای برخیزیم، به همین جهت شروع همه حرکتهای انقلابی امر به معروف و نهی از منکر است.

حسینیان گفت: این علما هستند که در قبال جامعه و ناهنجاریی هایی که پیش می آید مسئولند و باید آن را هدایت کنند.

وی در ادامه افزود: اگر در مقابل نا هنجاریها سخن نگوییم انحراف در کمین ماست و نباید اجازه داد که گردنکشان منافع دنیا را از آن خود کنند.

وی عنوان کرد: جبهه پایداری یک جبهه گفتمان انقلابی و برخواسته از اسلام ناب محمدی است که باید ان را زنده نگه داریم.

وی اذعان داشت:برای ایجاد اتحاد طبق گفته رهبری باید لیست واحد را ارائه کنیم، ما باید بر سر اصول بایستیم تا روز به روز به طرف ارزشها حرکت کنیم.


جواب انحرافي كوچك زاده به سوال انحرافي يك اصلاح طلب


اولين همايش جبهه پايداري انقلاب اسلامي در استان گلستان با حاشيه هايي همراه بود از جمله جواب انحرافي كوچك زاده به سوال انحرافي يك اصلاح طلب.

به گزارش خبرگزاري دانشجو  اولين حاشيه اين همايش سوال زيركانه يكي از اصلاح طلبان از كوچك زاده بود مبني بر اينكه به طور شفاف و قاطع بفرماييد بزرگترين حامي جريان انحرافي در كشور چه شخصيتي است كه كوچك زاده با هوشمندي به اين سوال گفت: اين خود يك سوال انحرافي مي‌باشد چرا كه در تشخيص و پاسخ به اين سوال بايد ببينيم چه كسي و چه گروه هايي بيشتر از حق رويگردان هستند كه همان اشخاص و گروه ها بزرگترين منحرف و حامي انحراف اند.

همچنين در حاشيه اين مراسم بيانيه اي از سوي جبهه پايداري مبني بر اعلام حمايت از منويات مقام معظم رهبري با سه شعار شاخص مكتب امام خميني يعني عقلانيت، معنويت و عدالت حول محور ولايت همراه با كار خالصانه صادر و بين شركت كنندگان توزيع شد و فرم هايي نيز براي عضويت در جبهه پايداري در استان بين افراد پخش گرديد.

حاشيه ديگر اين مراسم تكبير و تاييد حاضران ازسخنان كوچك زاده مبني بر حمايت از مواضع جبهه پايداري در حمايت از مقام معظم رهبري و آرمان هاي انقلاب بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 آذر 1390
شرم و حیا و آزادگی نباشد ولی نان به نرخ روز خوردن و تن به دنیا دادن و ... باشد میشود همین ...
نا شناس 25 آذر 1390
راستی این جریان انحرافی طرفدار دولت که می گویند با چه نام داره می آید در انتخابات به نام

جبهه پایداری
جبهه ایستادگی
وحدت گروههای اصولگرا

لطفا اساتید علوم سیاسی محبت کنند و به طور شفاف مردم عزیز را راهنمایی کنند
التماس دعا
نا شناس 25 آذر 1390
احسنت بر کوچک زاده جریان انحرافی خود انحرافی است . جریان حامی احمدی نژاد جریان راست یا همان اصولگرایان است حالا که گند ناکارآمدی و جادوگریی و رمالی و اختلاس بالا گرفته مجبورند خودشان را جدا کنند برا همین مجبور شدند یک گروهی به نام انحراف بسازند . انحراف آنجا آغاز شد که نخبگان از صحنه خارج شدند و ناکارآمدان و نالایقان در مسند اجرا و تقنین نشستند نتیجه می شود بیکاری تورم فساد و تبعیض که مسولیت آن را باید جریان راست به عهده بگیرد.
نا شناس 25 آذر 1390
سلام جبهه پایداری امروز .جریان انحرافی دیروز هستندومخالف ولایت ونهضت امام
احمد حسینی 26 آذر 1390
گویا افرادی مثل کوچک زاده ها مردم را .........گیر آورده اند .خوب بدانند که خودشان هستند.
نا شناس 26 آذر 1390
هیچکدام این اافراد{جببه پایداری} مورد تاییدامام نبودند
نا شناس 26 آذر 1390
احسنت بر جريان انحرافي كه كوچك زاده بزرگ آن است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.